Behov for mere plads i daginstitutionen?

Hos Expandia kan du leje midlertidige lokaler, så I er klar til den nye hverdag med ekstra afstand og hygiejne. Vi har markedets mest moderne moduler og kan levere og opstille 50-500 m2 daginstitution på bare 14 dage.

Det er  blevet en ny og anderledes hverdag for os alle og vi vil have mere fokus på hygiejne og afstand.
For at undgå smitte, bliver der brug for mere plads end der er i gennemsnit til hvert barn.

Hos Expandia kan du leje midlertidige lokaler, så I er klar til den nye hverdag med ekstra afstand og hygiejne. Vi har markedets mest moderne moduler som er lyse og luftig og lavet så de har en god lydabsorption og god belysning.

Med Expandias modulsystem får du:
- 50-500 m2 daginstitution klar inden for 14 dage
- Kort binding (ned til 60 dage)
- Hurtig forlængelse af lejeaftalen
- Opsigelse med kort varsel, når behovet er slut

Udover vores modulsystem til daginstitutioner, så har vi også moduler til skoler, kontorer, byggepladskontorer, mandskabsfaciliteter, boliger, studieboliger, omsorgsboliger og ældrecentre.
Du kan se vores modulsystemer i 3D ved at klikke her.

Vil du vide mere om Expandia Moduler og hvad vi kan tilbyde så klik her eller kontakt os på 70 22 12 24 eller skriv en mail til os på info@expandia.dk

Expandia Moduler A/S
Munkegårdsvej 32