Nu er det snart tid til at måle radon

Fra oktober til april er det tid til at måle radon i bygninger. Du kan stadig nå at tilmelde dig kurset Radon i bygninger 22. september og 7.oktober, hvor du lærer at måle radon og udføre radonsikring.

Kurset tager udgangspunkt i SBi-anvisningerne om radon, som er skrevet af Torben Valdbjørn Rasmussen, der underviser på kurset sammen med seniorkonsulent Britt Haker Høegh fra Teknologisk Institut.

Du lærer at:

• måle og konstatere, om en bygning har et problem med forhøjet radon
  • foretage en udredning af en bygning med forhøjet radon
  • udarbejde en prioriteret renoveringsplan for radonsikring
  • anbefale relevante tiltag, fx udluftning eller radonsug
  • udføre radonrenoveringen korrekt
  • evaluere og validere de gennemførte tiltag
  • iværksætte eventuelle supplerende tiltag

Efter deltagelse i kurset er du kvalificeret til optagelse på Bolius’ liste over leverandører af radonrenovering.

Praktisk information
Kurset finder sted 22. september og 7. oktober, begge dage kl. 9.00-16.00 på Aalborg Universitet København.
Pris: 8.900 ekskl. moms, hvilket inkluderer SBi-anvisning 247 'Radonsikring af eksisterende bygninger' og SBi-anvisning 270 'Måling af radon i bygninger'.

Tilmeld dig kurset om 'Radon i bygninger' her

Anvisninger.dk
A.C. Meyers Vænge 15