Deltag online på Nohrcons kurser i marts

Alle Nohrcons kurser afholdes digitalt i marts 2021 - så du kan trygt følge med fra dit hjemmekontor og blive klogere på f.eks. AB 18 eller udbudsloven. Få opgraderet din viden over fire intensive formiddage.

I næste uge starter Nohrcons certificeringsforløb i udbudsret og entrepriseret for ikke-jurister op med basiskurserne om AB 18 og udbudsloven - og du kan stadig nå at tilmelde dig. I marts er de to kurser, der normalt varer to dage, fordelt over fire formiddage med online afholdelse:

AB 18 for ikke-jurister – intensiv entrepriseret

- en del af Nohrcons Certificering i entrepriset for bygherre/rådgiver og entreprenør/underleverandør.

D. 2.-3. marts + 9.-10. marts, online - kl. 9.00-12.30

På dette AB18-kursus får du en grundig indføring i de nye AB-regler og et overblik over den grundlæggende entrepriseret fra aftaleindgåelse til ekstraarbejder. Over 1.000 tilfredse kursister har gennem årene deltaget på Nohrcons basiskursus om de gældende AB-vilkår - er du den næste?

Udbudsloven for ikke-jurister

- en del af Nohrcons Certificering i udbudsret.

D. 3.-4. marts + 10.–11. marts, online - kl. 9.00-12.00

På dette kursus om udbudsloven, udbudsret og hele udbudsprocessen får du en solid basis for at arbejde med udbud og undgå alvorlige, konsekvensfyldte juridiske fodfejl. Kurset gælder for alle brancher, der beskæftiger sig med offentlige udbud og udbudsregler.

Se alle Nohrcons øvrige arrangementer inden for Byggeri, Udbud, Anlæg, og Personlig udvikling:

www.nohrcon.dk

OBS: Der er Tilmeld 3, betal for 2-rabat på alle arrangementer - indtil 6 uger før de afholdes!

Nohrcon ApS
Ewaldsgade 9