Dag-til-dag opsætning af midlertidig overvågning

Behovet for overvågning var pludseligt, presserende og skulle være effektivt. Løsningen blev vores mobile overvågningsløsning, der kan sættes op på meget kort tid.

Copenhagen Medical har to private testcentre i Bella Centeret og Parken i København. De midlertidige testcentre for quick-test blev etableret på meget kort tid og fik et pludseligt behov for overvågning. Copenhagen Medical allierede sig med Volt, der bl.a. leverer powerbanks til festivaller. Her kom vores afdeling med Mobilsikring ind i billedet.

Løsningen var mobile overvågningskameraer og efter en hurtig og effektiv installering af den mobile overvågningsløsning, var testudstyret sikret.

"Jeg kender ikke til andre, der leverer lige så hurtigt og er så servicemindede. Det har været positivt at arbejde sammen med KIBO Sikring,” siger Mikkel Harpsøe fra Volt.

Sikring af testudstyr
Testudstyret opbevares ved selve testcentrene. Udfordringen ved denne form for lager er hallernes funktion og den konstante trafik af både borgere og medarbejdere, der kommer og går.

Derfor er mobil overvågning en oplagt løsning, når overvågningen kun er midlertidig, men området konstant skal være under opsyn.

De mobile overvågningskameraer:

• Optager ved bevægelse og lagrer optagelser i Skyen i 30 dage.
  • Gør det muligt at tilgå alle optagelser fra smartphone, tablet og pc.
  • Er online via 4G-routere.
  • Optager i 5 MP og giver superskarpe billeder i både dagslys og mørke.

Vi startede med at levere mobil overvågning til de to testcentrene og har nu udvidet med yderligere 27 lokationer i Region Hovedstaden.

Vi kan installere løsningen i løbet af en formiddag, når det pludselige behov opstår. Kontakt os på +45 70 10 70 77 eller på kibo@kibo.dk.

Se hele casen eller læs mere om vores mobile overvågningsløsninger her.

KIBO Sikring A/S
Energivej 1