23948sdkhjf

Vi søger en teknisk supporter til vores support team

| Medlemsnyhed | Indrykket af PCSCHEMATIC A/S

Vi søger en teknisk supporter til vores hold af dedikerede supportere.

KUNNE DU TÆNKE DIG AT SUPPORTERE VORES KUNDER I AT ANVENDE VORES UNIKKE SPECIALUDVIKLEDE PROGRAM PCSCHEMATIC AUTOMATION, SÅ DE FÅR MEST MULIGT UD AF DET?

I PCSCHEMATIC er vi kendt for vores effektive og kompetente support. Det er dette supportteam, du bliver en del af, og her er du bl.a. med til at videreudvikle programmet i tæt samarbejde med vores udviklere – og kunderne selv. Her jager vi nemlig tidsrøverne og effektiviserer kundernes hverdag.

En hverdag med både faste opgaver og nytænkning
Sammen med dine 3 gode kolleger besvarer du opkald og mails i en hverdag, hvor skarp kundesupport og innovation er i højsædet. Et af dine vigtige redskaber bliver blandt andet TeamViewer, så du sammen med brugeren kan se problemet og anvise den bedste løsning. Og de udfordringer, vi ikke kan løse i supporten, går vi videre med til vores kolleger i udviklingsafdelingen.

"Vi yder support på en særlig måde, fordi kunden er med os hele vejen. Vi arbejder ud fra best practice-principperne og registrerer alle henvendelser i vores eget system – og følger altid op. Så her kan du se frem til at komme helt tæt på kunderne", fortæller din kommende kollega ole bleis.

 Læs hele jobopslaget hos Jobindex
 
PCSCHEMATIC er en familievirksomhed, nu i 2. generation, der bygger på et stærkt værdigrundlag, som er dybt forankret i alle dele af organisationen. Vi værner meget om vores værdier og gå hver dag på arbejde med målet om at udvikle, rådgive og supportere vores kunder, så de opnår øget effektivitet i hverdagen. Vi tror på, at dialog er en forudsætning for at kunne udvikle de bedste løsninger, og vejen til at nå vores mål om at være en betydende samarbejdspartner for alle virksomheder i el-& automations-branchen.

Medlemsnyhed

Indrykket af
PCSCHEMATIC A/S

Gammel Marbjergvej 15
4000 Roskilde
Danmark
PCSCHEMATIC A/S

Send til en kollega

0.062