Kan nu rejse trygt på ferie – takket være en privatalarm

Hvem passer på dit hjem, mens du er på ferie? ☀️

Sommerferien nærmer sig, og det betyder afslapning og gode oplevelser… men desværre også flere ”tomme” hjem og en nagende bekymring om: hvad nu hvis der bliver indbrud!?

Det er en følelse, der står i vejen for, at du kan nyde ferien fuldt ud!

Mød Minna og hendes familie i dagens indlæg, og læs om, hvordan de har opnået større tryghed og ro i maven med et alarmsystem. Du finder blogindlægget her.

Familien er netop flyttet ind i drømmehuset i Horsens. Og da huset har mange store vinduespartier og udgange, var de ikke i tvivl om, at der skulle en professionel alarmservice til at sikre hjemmet.

”Vi er lige flyttet ind og har hørt fra de tidligere ejere samt naboerne, at der har været indbrud i området. Og når vi – under normale omstændigheder, godt kan finde på at smutte på lidt længere ferier, så var det dét helt rigtige at gøre” fortæller Minna.

Det er en reel bekymring, som familien desværre ikke er alene om at have. Indbruddene i Horsens Kommune lå nemlig over landsgennemsnittet i 2020 - på trods af coronapandemien.

Ønsker du et alarmsystem? Eller har du brug for råd og vejledning? Så kontakt VS Automatic på tlf. (+45) 75 64 18 99. ☎️ Sammen finder vi den bedste løsning til dig.

VS Automatic A/S
Ormhøjgårdvej 15