Jönsson A/S transformerer frisørskole til erhvervsbyggeri

Frisører er skiftet ud med erhvervsfolk på Københavns gamle frisørskole. Jönsson A/S står for totalrenoveringen af den gamle bygning tæt på Nørrebro Station.

Jönsson har udført en stor totalrenovering på Glentevej ved Nørrebro station: tre etagers erhvervsbyggeri med 10.386 m2 nye moderne erhvervslejemål og parkeringskælder. Den kendte bygning på Glentevej er en tidligere industribygning, der oprindelig er opført af Bøje Nielsen, men den er mest kendt som den tidligere Frisørskole i København.

Thomas Normann, CEO i Jönsson A/S, fortæller:

”Vi glæder os over totalentreprisen på dette top-attraktive kontormiljø med plads til 800 arbejdspladser. Der sker i øjeblikket rigtigt mange ombygninger af ældre industribygninger, der bliver til erhvervsbyggeri i København. Vi har tilbage i 2018 udvidet vores projektorganisation til netop denne type opgaver og forventer at se flere lignende erhvervsprojekter i ordrebogen fremover".

Læs mere om byggeriet her.

Jönsson Entreprise A/S
Nærum Hovedgade 2