Målrettet efteruddannelse til dig i 2022

Trænger du til ny inspiration eller nye kompetencer? Så tag et kig i Nohrcons kalender for 2022 - spækket med målrettet efteruddannelse for dig, der arbejder med byggeri eller udbud. Få f.eks. styr på AB 18, Udbudsloven el. bæredygtigt byggeri.

Efteruddannelse 2022 – målrettede kurser, konferencer og studieture – Nohrcon tilbyder det hele!

2021 lakker mod enden, men Nohrcon står klar til at sende dig godt afsted ind i det nye år med masser af arrangementer, hvor du får ny inspiration og praktisk anvendelig viden inden for offentligt indkøb og byggeri – herunder skolebyggeri, kontorbyggeri og sundhedsbyggeri.

Bl.a. på vores spritnye kursus om bæredygtigt byggeri i praksis ♻️ Der er 50 % rabat til de 15 første, der tilmelder sig!

Få et overblik over vores intensive uddannelser og temauger i 2022 her - f.eks. vores kurser om AB18 og Udbudsloven, vores certificeringer i entrepriseret, udbudsret og projekteringsledelse, samt Byggeriets projektlederuddannelse.

... Og husk at vi tilbyder “Tilmeld 3, betal for 2“-rabat indtil 6 uger før på alle arrangementer!

PS: Book også din billet til vores nye havnekonference, hvor vi sætter fokus på, hvad der skal til for at lykkes med at udvikle et havneområde med byggeri af nye boliger og erhvervsejendomme. De første 15, der tilmelder sig sparer 2.000 kr.!

OBS: Du kan også stadig deltage online via live-stream i 2022, hvis du bliver forhindret i at møde op!

Læs mere her:

Kom først ud af starthullerne i det nye år med Nohrcons kurser

Og se alle aktuelle arrangementer her:

Arrangementskalender

Nohrcon ApS