Få styr på ekspropriation, ledninger og gæsteprincippet

Højesteret har for nylig afsagt to domme, der skaber langt større klarhed over gæsteprincippets rækkevidde ifm. ekspropriation. På Nohrcons kursus får du overblik over de vigtigste aspekter af ekspropriation, ledninger og gæsteprincippet i praksis.

De to domme fra Højesteret har resulteret i en fin artikel fra ekspertene i Bech-Bruun Advokatpartnerselskab, der kaster lys over dommenes betydning for praksis:

NYE HØJESTERETSDOMME OM GÆSTEPRINCIPPETS ANVENDELSE VED EKSPROPRIATION OG KENDELSE

To af forfatterne til artiklen  underviser på Nohrcons intensive kursus, hvor du kan få endnu bedre indblik i det komplicerede emne vha. masser af konkrete eksempler og cases:

EKSPROPRIATION, LEDNINGER OG GÆSTEPRINCIPPET I PRAKSIS

Sagt om kurset - og underviserne Hanne Mølbeck og Louise Heilberg fra Bech-Bruun Advokatpartnerselskab:

"Begge undervisere er vidende, gode formidlere - relevant og tidssvarende info. Fint at inddrage deltagernes egne problemstillinger. De gode, konkrete historier giver mere liv til stoffet og gør det relaterbart."
Camilla Meyer, Novafos A/S

Kurset tager udgangspunkt i et konkret anlægsprojekt, som de juridiske problemstillinger kobles på. Derved bliver juraen relateret til den virkelige verden, og du får viden, der er mere brugbar i hverdagen.

Læs mere om Nohrcons kursus om ekspropriation, ledninger og gæsteprincippet i praksis.

Se alle Nohrcons øvrige arrangementer om Byggeri, Anlæg og Udbud:

www.nohrcon.dk

Nohrcon ApS