Jönsson skal opføre ny daginstitution i Brøndby

Jönsson opfører i totalentreprise ny daginstitution i Brøndby Kommune!

Daginstitutionen på i alt 1650 m2 opføres i henholdsvis 1 og 2 plan til i alt 160 børn med tilhørende personale på adressen Tranehaven 31.

Jönsson har vundet projektet sammen med Pluskontoret Arkitekter og OJ Rådgivende Ingeniører A/S, som ingeniører. Projektet er under projektering og byggeriet forventes opstartet inden sommerferien

Den nye institution bliver en profilbørnehave med natur, biodiversitet og bæredygtighed som temaer for såvel bygningen som for udearealer.

Jönsson er som entreprenør anerkendt for opførelse af attraktive boligbyggerier i hovedstadsområdet og nomineret for sin overbevisende totalrenovering af erhvervsprojektet i Siljangade. De senere år har Jönsson fået godt fat i markedet for erhvervsbyggeri på Sjælland, hvor man bl.a. har markeret sig med flere større renoveringsprojekter. Institutionen på Tranehaven bliver den første offentlige daginstitution, Jönsson opfører i totalentreprise.

Jönsson Entreprise A/S
Nærum Hovedgade 2