Archicad Summer Camp – 2 dages gratis BIM-sommerskole

9. – 10. august afholder GRAPHISOFT Center Danmark Archicad Summer Camp, der er 2 dages sommerskole for studerende med fokus på Archicad.

Archicad Summer Camp henvender sig til studerende, der læser til arkitekt, landskabsarkitekt, ingeniør, bygningskonstruktør eller en anden af byggeriets uddannelser. Det faglige indhold er et grundkursus i Archicad, hvor du også stifter bekendtskab med BIMcloud og BIMx. Derudover er der er oplæg fra byggebranchens aktører, masser af hygge og mulighed for at netværke med andre studerende.

LÆS OGSÅ: DesignLCA – BIM-baseret LCA-beregner

For studerende, praktikanter og nyuddannede
Skal du i praktik på en tegnestue, som benytter Archicad, er det oplagt at deltage i Archicad Summer Camp. Har du lige taget afgang og vil øge dine jobmuligheder, giver det god mening at deltage i Archicad Summer Camp, da du eller din kommende arbejdsgiver kan få 30% rabat på den første Archicad-licens.

2 dages BIM-undervisning
I løbet af to dage lærer du de grundlæggende funktioner i Archicad, så du selv kan arbejde videre med projekter på dit praktiksted eller på dine projekter på studiet.

Du bliver blandt andet introduceret til Skitsering og volumenstudier, Visualisering af 3D-modellen, Projektering og detaljetegninger, Mængdeudtræk og styklister, Udveksling via PDF, DWG og IFC, LAND4 og DesignLCA.

LÆS OGSÅ: Digital modenhed sikrer fremdrift hos ADEPT

Gratis for studerende
Archicad Summer Camp finder sted 9. – 10. august og programmet for begge dage består af undervisning fra kl. 09.00 – 16.00 efterfulgt af forskellige oplæg og mulighed for at hænge ud og netværke efterfølgende. Vi offentliggør et detaljeret program på et senere tidspunkt.

Det er gratis for studerende at deltage, og bemærk, at der er begrænset antal pladser, som tildeles efter først til mølle-princippet.

Du tilmelder dig via denne side →

GRAPHISOFT Center Danmark
Rentemestervej 62