Tennant har endnu engang vist at de er innovative

Tennant har bygget deres robot serie på allerede solgte gulvvaskere som giver en stor sikkerhed i at maskinerne virker og giver et godt vaskeresultat.

De er nok markedets mest flexible gulvaskemaskine, med sin store volumen, stor arbejdsbredde og fantastiske vaske og sugeresultat har Tennant lavet en maskine som ud over at være robot kan bruges manuelt i områder hvor man ikke vil bruge robotten.

En Tennant maskine kan og skal bruges, jo mere den bruges jo bedre en økonomi får man i maskinen, og med Tennants kvalitets maskiner så kan de tåles og blive brugt hver dag i rigtig mange år.

Kombinationen mellem robot og Ech2o ( rengøring uden kemi ) giver udover en god rengøringskvalitet,også et positivt fodaftryk på miljøet samt en god økonomi i det daglige men en meget lille indsats.

Robotten har som standard 10 stk. markerings koder som hver kan indeholde 6 ruter dvs. at man kan bruge den samme sted hver dag, eller man kan skifte mellem bygninger/områder fra dag til dag – maskinen skal bare køres over til en markering og så klare den opgaven derfra.

Har man områder i dag hvor man kun har tid til at køre 1 gang om ugen så er her muligheden for at få en renere arbejdsplads og et sundere miljø for medarbejderne, ved at køre hver dag.

Regnestykket i besparelse er enkel og i kan selv smide tal ind som passer jeres behov og ønsker.

• Væk med kemi / rengøringsmidler= ” et beløb ”
  • Vi siger 3,5 timers rengøring pr. dag x 5 dage på en uge X 45 uger x løn ( 200 kr. pr.time ) dette giver alene i
  • løn en besparelse på ca. 157.000 kr. pr. år.
  • Kun 50 % vand forbrug i forhold til almindelige gulvvaskere., så hvis vi siger man bare spare en tank om
  • dagen a 200 liter giver det en årlig besparelse i vand på 45.000 liter vand.
  • Så med en leve tid på 10 år er der store besparelser at hente og at maskinen kan betale sig selv hjem.

Maskinerne kan leveres med alm batterier eller med Lithium batterier som giver en større flexbilitet i den daglige rengøring.

Keca ApS

Keca A/S