23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Over 1.000 gæster tager i biografen med Brødrene Dahl

Julefamiliefilm er blevet en fast tradition overfor virksomhedens mest trofaste kunder.

Gennem nu syv år har Klub Dahl været et stærkt samlingspunkt for de mindre kunder i Brødrene Dahl. Her til jul er eksempelvis hundredvis af stamkunder med børn og ægtefæller inviteret i biografen, når det 10. december gælder forpremieren på eventyrfilmen Wonka.  

I alt fylder Brødrene Dahl syv biografsale i henholdsvis København, Odense, Aarhus, Aalborg, Vejle, Kolding og Nykøbing Falster.

-Helt som de foregående år oplever vi en overvældende interesse blandt vores kunder for arrangementet. Ikke mindst i de store byer har vi hurtigt måtte melde alt optaget, lyder det fra Sinne Kold, marketingchef i Brødrene Dahl.

Ifølge hende er det vigtigt for Brødrene Dahl at give kunderne noget, hvor de føler sig set og værdsat.

-Vi vil være mere end en leverandør. Vi vil styrke relationen mellem kunderne og Brødrene Dahl. En vigtig del af det at gøre forretning sammen handler nemlig også om det, der ligger uden for en travl hverdag. Og så er det rart at kunne koble af med familien og møde andre fra branchen under afslappede former, forklarer Sinne Kold.

Udover oplevelser som julefilmen har Klub Dahl-kunderne hen over året rig mulighed for sammen med Brødrene Dahl at hente inspiration, styrke deres kompetencer og netværke.

 

 

 

Brødrene Dahl A/S
Park Allé 370
2605 Brøndby
Brøndby Kommune
Danmark
CVR nummer: DK81822514

Kontaktperson

SK
Sinne Kold
Marketingchef
+45 30596837 sinkol@bd.dk

Send til en kollega

0.063