Hvordan sikrer DP ventilation a/s, at deres projektereringer også holder i den virkelige verden?

DP ventilation A/S har sikret en digital tilgang til alle arbejdsgange, som foregår på tværs af tidszoner og landegrænser.

Hvordan får kortoret i Aarhus kommunikationen til at lykkes med de 10 ingeniører på kontoret i Vietnam, så alle involverede altid har adgang til modellerne – 24/7?

Og hvordan får man delingen af data til at flyde gnidningsfrit mellem projekteringsafdelingen og dem, der bygger og monterer anlæggene?

Det var alt sammen spørgsmål, som DP ventilation havde med i deres overvejelser for fem år siden, da de stod med et ønske om at digitalisere deres måde at arbejde på.

Her kan du læse, hvordan Autodesk Construction Cloud i samspil med Revit og MagiCAD giver DP ventilation vished for, at de krav, der bliver stillet til projekterne, også bliver efterlevet ude på byggepladsen, hvor fejl koster på bundlinjen.

******************************************

Gå ikke glip af NTI's nyhedsbrev!

Vi har fokus på dig i vores nyhedsbreve. Gør som over 12.000 andre og tilmeld dig i dag.

Hold dig fagligt opdateret
Skriv dig op til vores populære nyhedsbrev inden for din branche.

Få adgang til eksklusive invitationer til seminarer nær dig, webinarer om hvordan du udnytter dit software bedre, kurser samt tips og tricks til, hvordan du kan arbejde (endnu) smartere og mere effektivt. Du kan til enhver tid afmelde dig med et enkelt klik.

Når du har tilmeldt dig, så husk at vælge de brancher, du er interesseret i:

Byggeri
GIS og infrastruktur