Whitepaper: De 10 mest almindelige udfordringer inden for kvalitetssikring og Field Management

Kender du til de 10 mest almindelige udfordringer inden for kvalitetssikring og Field Management i byggebranchen, og hvordan man løser dem?

Ved vurdering af byggeprojekters succes er det afgørende at overholde tidsplanen, budgettet og opfylde bygherrens krav uden konflikter. Desværre støder mange totalentreprenører på udfordringer i projektets afslutningsfase, hvilket påvirker både økonomien og kvaliteten. Derfor er en klar forpligtelse til høj kvalitet afgørende, da det sikrer fremtidige samarbejder og reducerer risikoen for dyre fejl. Optimal byggekvalitet forbedrer projekteffektiviteten og sikkerheden, hvilket resulterer i holdbare og effektive slutprodukter.

Dette whitepaper indeholder al den nødvendige viden på området, og kommer ind på følgende emner:

01: Introduktion

02: De 10 mest almindelige udfordringer ved KS og Field Management

03: Udfordringerne - og hvordan de løses

04: Sådan forbedrer RIB Connex din kvalitetssikring

05: Hvad er næste skridt?

06: Om RIB

Læs mere og download her

RIB Software | North, Central & Eastern Europe
Ryesgade 19C