Nordjysk Lift er i finalen og udmærkes som en af Danmarks top 5 e-handelsvirksomheder i 2024

Vi er begejstrede over at kunne meddele, at Nordjysk Lift er kommet i finalen og dermed blandt top 5 i konkurrencen om E-handelsprisen. Det er en stor bedrift for os og en stor anerkendelse af vores arbejde og dedikation.

Det hele begyndte i februar 2024, hvor Nordjysk Lift blev placeret blandt de top 20 bedste i kategorien "Bedste B2B-virksomhed med online omsætning under 200 mio. kr.". Dette var allerede en stor præstation for os, men nu er vi nået endnu længere.

At komme i finalen og dermed blive anerkendt som en af de fem bedste i kategorien er prestigefyldt for os. Det bekræfter, at vores indsats for at levere de bedste produkter og service til vores kunder er blevet bemærket og værdsat af branchen, vores samarbejdspartnere og naturligvis vores kunder.

Vi vil gerne takke Dansk Erhverv for den fine nominering. Nu ser vi frem til at repræsentere Nordjysk Lift i finalen i kategorien "Bedste B2B-virksomhed med online omsætning under 200 mio. kr.", som vi håber at være den endelige vinder af.

Vi vil gerne takke vores team og vores kunder for støtten og tilliden til Nordjysk Lift. Uden vores kunder og daglige støtte ville denne præstation ikke have været mulig.

Som altid forbliver vi forpligtede til at levere den bedste service, produkter og oplevelser til vores kunder. Vi ser frem til at fortsætte med at skabe værdi og forblive en af Danmarks bedste udlejningsvirksomheder.

Tak for jeres støtte og opbakning.

Nordjysk Lift ApS
Frederikshavnsvej 315