Opdag robusthed og stil med DUTRA Pullert Ø114

Opgrader dine udendørs områder med vores pullert i galvaniseret stål, designet til at modstå naturens kræfter.

Uanset om du har brug for effektive afspærringsløsninger eller stilfuld trafikregulering, tilbyder Pullert Ø114 den perfekte kombination af funktionalitet og æstetik.

Væsentlige egenskaber:

• Modstandsdygtighed: Fuldt vejrbestandig, ideel til alle klimaer.
  • Fleksibel montering: Tilgængelig for både nedstøbning og påboltning.
  • Design: Enkel og elegant med flad top, kan tilpasses med pulverlakering.
  • Sikkerhedstilføjelser: Kan udstyres med refleksbånd i valgfri farver for øget synlighed.

Perfekt til beskyttelse af ladestandere, butiksfacader, porte og meget mere. Pullert Ø114 er en alsidig løsning, der sikrer både sikkerhed og stil til dine udendørs rum.

For yderligere information om tilpasning og installation, kontakt os på +45 5363 5767 eller via mail: dutra@dutra.dk.

Du kan også gå ind på vores hjemmeside, og se vores udvalg af pullerer: https://dutra.dk/kategori/by-og-parkudstyr/vaern-og-stativer/pullerter/

DUTRA ApS
Falstervej 21