23948sdkhjf

Pas på den grønne markedsføring: Nyt EU-direktiv bliver en gamechanger

Ny EU-lovgivning vil stramme skruen yderligere for den grønne kommunikation. Sager fra byggebranchen er i øjeblikket ved at blive undersøgt af forbrugerombudsmanden 
"Der er et element i din artikel, der skærer i mine øjne. Du betegner Marina City som en ny bæredygtig bydel, men hvad betyder det egentlig? Det er muligvis det narrativ, som Kolding Kommune rejser med, men jeg håber, at I på Licitationen vil forsøge at undgå den slags kildeafsmitning."

Sådan lød det i en mail, denne signatur modtog fra en læser e...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.127