23948sdkhjf

Ekspert i sociale medier: Overraskende at ikke flere byggefirmaer vælger at være på

Der er gode gevinster at hente, hvis man prioriterer de sociale medier, men man skal ikke bare oprette en profil og tro, at lykken er gjort, lyder rådet
At flere virksomheder i byggeriet er kommet på de sociale medier, overrasker ikke Anders Sevelsted, foredragsholder hos kursusvirksomheden Bigum & Co. og ekspert i sociale medier.

Nye tal fra Danmarks Statistik viser, at andelen er virksomheder inden for bygge og anlæg, der er på sociale medier, er steget til 52 procent i 2016 mod 40 procent...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094