Tilbydes

Serviceværksted/kalibrering - lasere og optiske instrumenter.

Udløber
6. januar 3014

På vores serviceværksted kan vi tilbyde kvalificeret reparation og løbende vedligeholdelse af rotorlaser, optiske instrumenter, Topcon GPS og landmålerinstrumenter.

På laserområdet udfører vi reparation og kalibrering af alle rotorlasere og rørlasere uanset fabrikat. Til kalibrering af laserinstrumenter benytter vi en meget præcis optisk kollimator, der sikrer den optimal præcision.

På optiske landmåler instrumenter og nivellere udfører vi også reparation og service - igen uanset fabrikat. Når dit intrument løbende serviceres, er du garanteret at det altid fungerer optimalt og efter hensigten.

Alle former for reparationer og kontrol af landmålercomputerne, totalstationer og Topcon GPS kan vi også klare. Hvis det ønskes kan vi i forbindelse med serviceeftersyn også udarbejde et kalibreringscertifikat uden merberegning.

På alle instrumenter yder vi telefonisk support inden for normal kontortid. Har du problemer eller spørgsmål kan vi hjælpe dig - også selv om det måske ikke lige er et Topcon instrument.
Du er også altid velkommen til at henvende dig på vores værksted, hvor vores serviceteknikere altid er parate til at hjælpe dig eller give svar på eventuelle spørgsmål.

Almindeligvis anbefaler vi, at du indsender dit instrument til kalibrering/kontrol mindst en gang om året eller ved afslutning af en større byggesag.

Vi kan også tilbyde forskellige grader af service og supportaftaler på maskinstyring, GPS og landmålings instrumenter.

ToppTOPO A/S
Banegraven 2