23948sdkhjf

Fremtidens forretning er (stadig) digital... Take aways fra 2021 og hej til 2022!

Undervisningsregion
Danmark > Ingen region
Periode(r)
25. januar 2022

25. januar 2022

Kig med, når vi tager en retrospektiv debat om de digitale tendenser, som prægede B2B-handel i 2021. Danmark bevægede sig i løbet af året løbende mod en genåbning, men Covid19 er stadig en lurende trussel, som også sætter sit præg på virksomheders udfoldelsesmuligheder.

Spørgsmålet er så, om danske virksomheder  i 2021 lærte at leve med  pandemien, eller om den stadig giver udfordringer. Eller har Covid19 ligefrem fremskyndet incitamentet til en digital transformation? 

I dette talkshow optegner vi nogle key take aways fra 2021. Og så skal vi naturligvis tage et kig i krystalkuglen og give kvalificerede bud på, hvad 2022 kommer til at byde på af udfordringer og muligheder. 

I talkshowet vil ekspertpanelet bl.a. belyse:

  • Hvilke typiske udfordringer mødte danske virksomheder i deres digitale omstilling i 2021?
  • Hvordan påvirker den digitale udvikling virksomhedernes krav til deres digitale rådgivere?
  • Hvad bliver kendetegnende for 2022?

Hvornår? 

  • Tirsdag den 14. december 2021, kl. 15:00
  • Tirsdag den 11. januar 2022, kl. 15:00
  • Tirsdag den 25. januar 2022, kl. 15:00

Kan du ikke deltage? Bare rolig. Tilmeld dig alligevel, så sender vi dig optagelsen efterfølgende.

Hvem er med?

  • Karina Behr Andersen, Head of Data & Analytics, Columbus DK
  • Kasper Emil Hansen, Head of Digital Commerce, Columbus DK
  • Morten Vinge-Maigaard, Sales Executive, Columbus DK
  • Dorothea Gam (vært), Head of Marketing, Columbus DK

Undervisningsadresse

Online

Send til en kollega

0.156