Så er der kun én måned til årets Temauge om fremtidens skolebyggeri 2023!

For 15. år i træk(!) indbyder Nohrcon til vidensdeling og debat om fremtidens skole og læringsrum. Du bliver klogere på, hvordan den fysiske indretning af skolen understøtter den moderne pædagogik og læring. Se hvem der allerede deltager og hvad du (måske) går glip af!

Nohrcons Temauge om fremtidens skolebyggeri er et årligt mødested for eksperter, arkitekter, designere, bygherrer og andre interesserede i byggeri og indretning af skoler og de pædagogiske tanker bag designet. Her kan du diskutere og udveksle ideer til, hvordan du forbedrer skoleoplevelsen og læringen for eleverne.

OVERBLIK OVER TEMAUGEN:

3/10: Studietur til nye og ombyggede skoler 2023

4/10: Konference om fremtidens skolebyggeri 2023

5/10: Vælg imellem:

Studietur til fremtidens universiteter 2023

Studietur til nye børneinstitutioner 2023

På studieturene bliver du vist rundt af arkitekterne bag, som fortæller om designet og de pædagogiske overvejelser, der blev taget undervejs i processen. Lederen af stedet går også med rundt og fortæller, hvordan de nye rammer fungerer i hverdagen.

På konferencen d. 4. oktober har fokus på, hvordan vi bygger og indretter fremtidens grundskole. Her bliver du klogere på de forskellige fremtidsscenarier og tendenser inden for skoleindretning. Du lærer af erfaringer fra andre, der selv for nylig har nytænkt læringsmiljøet. Vi kommer også til at tale om brugerinddragelse i designprocessen. Og du får gode råd til at undgå, at byggeprojektet bliver forsinket og overskrider budgettet.

DE DELTAGER ALLEREDE

A-konsult (SE)   ///   BUILD – Institut for Byggeri, By og Miljø, Aalborg Universitet   ///   Børne- og Kulturhuset i Høje-Taastrup   ///   Christensen & Co   ///   Creo Arkitekter A/S   ///   Dall og Lindhardsen   ///   Danmarks Tekniske Universitet (DTU)   ///   Dansk Center for Undervisningsmiljø   ///   ERIK Arkitekter   ///   Favrskov Kommune   ///   Frederiksborg Byskole   ///   Frederiksværk Skole   ///   Friis & Moltke A/S   ///   Gladsaxe Kommune   ///   Henning Larsen Architects   ///   Holmris B8 A/S   ///   IWI Technology II ApS   ///   Kjaer & Richter   ///   Kokkedal Skole   ///   Københavns Kommune   ///   Lammhults Biblioteksdesign A/S   ///   LAARK   ///   Læringshuset Nærheden   ///   Mangor & Nagel - en del af AART   ///   Nerd Architects   ///   Nordøst Amager Skole   ///   NOVA5 Arkitekter A/S   ///   NØHR & SIGSGAARD   ///   Rørbæk og Møller Arkitekter   ///   RUM Arkitekter   ///   Rønnow Arkitekter A/S   ///   Skala architecture   ///   Skolen på Hannemans Allé   ///   Stengård Skole   ///   Stensagerskolen   ///   ST Skoleinventar A/S   ///   Tvillingehuset   ///   Vallensbæk Kommune   ///   Viborg Kommune   ///   Aalborg Kommune   ///   Aarhus Universitet

Skal du også med og få den nyeste viden om udvikling og strømninger i fremtidens skolebyggeri? Så læs mere og tilmeld dig her:

Temauge om fremtidens skolebyggeri 2023

D. 3. - 5. oktober 2023, København

Se alle Nohrcons øvrige arrangementer inden for Byggeri og Udbud:

www.nohrcon.dk

Nohrcon ApS